Yrityksille

Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, video vielä enemmän

Video on tämän hetken tehokkain tarinankerrontatapa somekanavissa. Ihmiset haluavat nähdä tuotteet ja palvelut käytössä. Parhaimmillaan video koskettaa ja herättää tunteita. Tämä on tärkeää kun halutaan luoda yhteys tuotteen ja asiakkaan välillä.

Suosituin yhteistyömuoto on tällä hetkellä sisältöyhteistyövideo. Sillä tarkoitetaan yhteistyötä, jossa tubettaja esimerkiksi esittelee, kertoo kokemuksistaan tai muuten nostaa mainostajan tuotetta tai palvelua esille omalla videollaan. Parhaimmillaan katsoja viettää aikaa tubettajan ja brändin parissa useita minuutteja. Kyseessä on siis ehdottomasti tehokkain tapa markkinoida nuorelle kohderyhmälle.

Tarjoamme mahdollisuuden valita kolmesta vaihtoehdosta (3kk, 6kk, 12kk) teille parhaan pituisen sopimusjakson. Yhdistämme yrityksesi innokkaan nuoren tubettajan kanssa ja teemme yhdessä sopimukset. Yrityksen tehtävä on esittää aiheet sisällölle ja toimittaa videon tekijälle mahdolliset materiaalit. Ajanjaksosta riippuen saatte käyttöön 3, 6 tai 12 videota yhteistyökumppaniksi valitulta tubettajalta.

On tärkeää tiedostaa tavoittelemamme kohderyhmä ja valita oikea sisällöntuottaja mainostajan lähettilääksi ja viestinviejäksi. Tubettajalla tulee olla vapaus tehdä omannäköistä sisältöä yhteistyöstä huolimatta, mutta sen tulee palvella myös brändiä. Siksi on tärkeää jo alkuvaiheessa miettiä videon sisältö yhdessä mainostajan ja tubettajan kanssa. Yhteistyötä aloittaessa on kuitenkin oleellista löytää sisällöntuottaja, joka on aidosti kiinnostunut mainostajan tuotteista tai palveluista.

Onnistuneella yhteistyöllä voidaan saavuttaa huomattavaa myynnin kasvua sekä mielikuva brändistä paranee.

Tiesitkö että?

YouTubessa käy joka kuukausi yli 1,9 miljardia kirjautunutta käyttäjää, ja joka päivä videoita katsotaan miljardien näyttökertojen edestä yli miljardi tuntia.
Lähde: YouTube »